Generalităţi Generalităţi

1. În ce ţări se comercializează produsele din VIADA Online Store?

În prezent Magazinul Online VIADA comercializează produsele brandului VIADA doar în România.

2. În câte limbi se poate naviga pe website-ul VIADA?

Pentru moment, limba de navigare a website-ului VIADA este limba română.

3. Pot face cumpărături în siguranţă pe VIADA Online Store?

Da. Poţi achiziţiona produse în siguranţă în cadrul VIADA Online Store întrucât facem toate eforturile pentru a ne asigura că dispunem de resursele necesare care să garanteze securitatea detaliilor cumpărăturilor tale.

4. Ce se întâmplă cu produsele indisponibile momentan?

Dacă un produs nu se află temporar în stoc, înseamnă că stocul acestuia este zero, iar șansele sunt extrem de mici ca stocul să se realimenteze. Poți totuși să ne contactezi pentru a verifica disponibilitatea articolului.

5. Ce se întâmplă cu produsele ce au stoc zero mai mult de o săptămână?

În cazul în care un produs nu mai există în stoc, acesta nu va mai putea fi achiziţionat în cadrul VIADA Online Store.

6. Voi primi acelaşi produs precum cel din imagine?

Da, excepţie făcând detaliile şi accesoriile cusute manual care pot diferi uşor de produsul prezentat în imagine.

7. Produsul meu va avea aceeaşi culoare precum cel din imagine?

Poate exista o diferenţă de culoare între culoarea produsului şi cea vizualizata pe ecranul tău datorită setărilor diverse ale monitorului.

8. Pot urmări comanda făcută?

Starea comenzilor tale poate fi urmărită online. Mai întâi trebuie să accesezi secţiunea Contul meu după logare. Aici să accesezi subsecţiunea Comenzi și să urmărești comanda.

9. Pot anula comanda făcută?

Da. Pentru a anula o comandă trebuie să suni la Departamentul de Relaţii Clienţi.

10. Pot înlătura un produs din comandă?

Un produs poate fi eliminat din coşul de cumpărături doar în cazul în care comanda nu a fost finalizată.

11. Cum pot verifica dacă am procedat cum trebuie atunci când am făcut comandă online?

La finalizarea unei comenzi online, vei primi un email de confimare cu toate detaliile comenzii. Dacă nu ai primit email-ul de confirmare te rugăm să ne contactezi la Departamentul de Relaţii Clienţi.

12. Ce trebuie să fac dacă am primit un alt produs decât cel comandat?

Dacă în mod accidental ai primit un alt produs decât cel comandat te rugăm să contactezi Departamentul de Relaţii Clienţi.

13. Ce trebuie să fac dacă produsul livrat este într-o stare defectuoasă?

VIADA Online Store comercializează doar produse aflate în stare impecabilă. Coletul este lipit de către expeditor la toate muchiile cu bandă adezivă. Te rugăm că înainte de ridicarea coletului la destinaţie să verifici integritatea sigiliilor. Dacă ai primit totuşi un produs defectuos te rugăm să contactezi Departamentul de Relaţii Clienţi. Observaţiile privind integritatea sau conţinutul coletului trebuie făcute în termen de maxim 48 ore de la primirea acestuia. În caz contrar nu ne putem asuma răspunderea pentru problemele sesizate.

14. Am uitat parola. Cum pot să o recuperez?

În cazul în care ai uitat parola poţi să o recuperezi accesând secţiunea Recuperare Parolă. După ce ai completat datele necesare urmează să primeşti un email. În acel email vei primi toate informațiile necesare pentru a-ți schimba parola.

15. Cum pot primi informaţii periodice referitoare la noile produse sau oferte?

Pentru a primi cele mai noi informaţii referitoare la noile colecţii, oferte şi evenimente VIADA accesează pagina de Newsletter a companiei.

16. Pot întrerupe abonamentul la Newsletter?

Abonamentul la Newsletter poate fi anulat. Trebuie să accesezi pagina de Newsletter a companiei şi să completezi formularul.