Clienţii VIADA Online Store pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 14 zile de la primire si beneficiază de un RETUR / SCHIMB Gratuit, fără să suporte cheltuielile de transport. În cazul deficienţelor neimputabile consumatorului, termenul de returnare este de 30 de zile de la înregistrarea comenzii, conform certificatului de garanţie VIADA.
Vă reamintim că există un termen legal care specifică: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului." Art. 4, lit. b, Cap. I, Ord.130 / 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă. în cazul în care acest termen de 10 zile este depășit, vă rugăm contactați Departamentul de Relații Clienți.
Nu primim colete retur cu Poşta Română sau însoţite de plata ramburs. Coletele returnate in aceste condiţii vor fi refuzate.
Pentru al doilea retur, în aceeaşi comandă, se va percepe un cost de 25 de lei, care va fi reţinut din valoarea transferului în cont, sau se va achita la preluarea celui de-al doilea retur.
Care este procedeul de returnare al unui produs?
Pentru a returna un produs, urmărește instrucțiunile din clipul video de mai sus. Altfel, poți suna la Departamentul de Relaţii Clienţi, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea coletului. Colegii de la Retururi cheamă curierul la tine la ușă, iar clientului îi revine responsabilitatea de a returna produsele la care a făcut referire la adresa S.C. VIADA S.R.L., în starea în care acestea au fost primite, alături de Certificatul de Garanție VIADA și de Formularul de Retur completat. În cazul deficiențelor neimputabile consumatorului, acesta are la dispoziție maximum 30 de zile calendaristice de la data plasării comenzii. În cazul în care nu sunt respectate condiţiile de returnare, VIADA are dreptul de a invalida cererea de returnare.
Pentru comenzile efectuate cu livrare in afara teritoriului tarii, returnarea produselor, precum si toate taxele aferente, revin in sarcina clientului.
Unde trebuie returnate produsele?
Adresa de returnare este:
S.C. VIADA S.R.L., Bulevardul Republicii 7, Bârlad, Judetul Vaslui, România.
Cum primesc înapoi contravaloarea unui produs?
Contravaloarea produsului va fi transferată în contul specificat de către client în Formularul de Retur. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
În cât timp voi primi contravaloarea unui produs? S.C. VIADA S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului. Cum procedez dacă valoarea returnată nu este cea corectă? Dacă valoarea returnată nu este cea corectă te rugăm să contactezi Departamentul de Relaţii Clienţi. Am rupt eticheta exterioară și doresc totuși să returnez produsul. Produsele returnate neavând atașată eticheta exterioară, din carton, cu codul de bare, vor fi tarifate cu 15Lei (TVA inclus) fiecare. În cazul în care nu notificați lipsa etichetei, înainte de returnare, returul poate fi refuzat. Produsele returnate fără eticheta interioară, din țesătură, cu compoziția, vor fi refuzate și expediate la client, acesta suportând costul transportului returului. Pentru mai multe informaţii te rugăm să citeşti Termenii şi Condiţiile VIADA Online Store. Acestea respectă legislaţia în vigoare: Legea 365/2002 privind comerţul electronic şi Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanţă.
Companie
Telefon: +40374 488 050
Informaţii generale
INFORMAŢII UTILE
Designed & developed by Web Future Solutions.